Помощь  -  Правила  -  Контакты

Поиск:
Расширенный поиск
 

Размещено 15:11 28/04/2011
Канон Воскресный, Глас 6

Песнь 1.

Ирмос: яко по суху пешешествовав израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песнь поим, вопияше.

Припев: Слава Господи, святому воскреснию твоему.

Распростертыма дланьма на кресте, отеческаго исполнил еси благоволения, благий Иисусе, всяческая. темже победную песнь тебе вси поим.

Страхом к тебе яко рабыня, смерть повелена приступи владыце живота, тою подающему нам безконечный живот и воскресение.

Богородичен: Своего приемши содетеля, яко сам восхоте, от безсеменнаго твоего чрева, паче ума воплощаема, чистая, тварей воистинну явилася еси Владычица.

Ин канон, крестовоскресн.

Песнь 1. Ирмос: Волною морскою:

Судилищу пилатову предстоит хотя беззаконному суду, яко судимь судия, и от руки неправды по лицу заушается Бог, егоже трепещут земля, и небесная.

Простерл еси божественнеи длани твои спасе, на пречистем твоем и живоноснем кресте: и собрал еси языки в познание твое владыко, покланяющияся Господи, славному твоему распятию.

Крестобогородичен: Стояше слез источники испущающи, пренепорочная при кресте твоем спасе, яже от ребра твоего капли кровей зрящи Христе, и твою безприкладную милость славящи.

Ин канон Пресвятей Богородице, [егоже краестрочие: мати божия, независтную ми даждь благодать.]

Ирмос: яко по суху пешешествовав израиль: Причащшися Ева

Еже сада преслушаннаго брашна, клятву введе: но сию разрешила еси чистая, благословения начаток Христа рождши.

Яже бисера от божественныя молнии Христа рождши, страстей моих мглу, и прегрешений смущение чистая, разжени светом твоея светлости.

Языков чаяние, иаков из тебе воплощаемаго предзряше тайно умныма очима Бога, избавльшаго нас ходатайством твоим.

Оскудевшим князем от колена иудова пречистая, сын твой и Бог, прошед вождь, над концы земными ныне воистинну воцарися.

Катавасиа: отверзу уста моя:

Песнь 3.

Ирмос: Несть свят, якоже ты Господи Боже мой, вознесый рог верных твоих блаже, и утвердивый нас на камени исповедания твоего.

Бога распинаема плотию зрящи тварь растаявашеся страхом: но содержительною дланию нас ради распятаго, крепко держима бе. Смертию смерть разорена лежит окаянная без дыхания: живота бо не терпящи божественнаго приражения, умерщвляется крепкая, и даруется всем воскресение.

Богородичен: божественнаго рождества твоего чистая, всякий естества чин превосходит чудо: Бога бо преестественне зачала еси во чреве, и рождши пребываеши Приснодева.

Ин. Ирмос: Тебе на водах:

Во гробе тридневствовавый воскресил еси животворящим востанием твоим прежде умерщвленныя, и осуждения разрешившеся радостно веселяхуся, се избавление пришел еси Господи, взывающе.

Слава твоему востанию спасе наш, яко нас от ада тления, и смерти избавил еси яко всесилен, и поюще глаголем: несть свят разве тебе Господи человеколюбче.

Богородичен: Ты от тебе рождшагося яко видела еси уязвлена копием, уязвилася еси сердцем Пресвятая всенепорочная, и ужасающися глаголала еси: что тебе воздаде, чадо, народ пребеззаконный?

Ин. Ирмос: Несть свят, якоже ты:

Тленную мою плоть и смертную, всечистая Богомати, из чрева твоего несказанно прием благий, и обезтленив сию, вечне себе связал есть.

Бога воплощаема из тебе зряще Дево, ужасахуся страхом лицы ангельстии, и яко матерь божию немолчными песньми тя почитают.

Ужасеся, гору умную видев тя пророк даниил, из неяже камень отсечеся кроме рук: и демонская капища, Богомати, крепко сокруши.

Не может слово тя человеческое, ниже язык Дево похвалити достойно: из тебе бо без семене жизнодавец Христос воплотитися, пречистая, благоволи.

Песнь 4.

Ирмос: Христос моя сила, Бог и Господь, честная церковь боголепно поет взывающи, от смысла чиста о господе празднующи.

Древо процвело есть Христе, истинныя жизни: крест бо водрузися, и напоен быв кровию и водою от нетленнаго твоего ребра, живот нам прозябе.

Не ктому змий мне ложне обожение подлагает: Христос бо богоделатель человеческаго естества, ныне невозбранно стезю живота мне отверзе.

Богородичен: яко воистинну неизвещанна и непостижима, яже твоего боголепнаго богородице суть рождества, сущим на земли и на небеси, приснодево, таинства.

Ин. Ирмос: На кресте твое божественное истощание:

Честный крест твой почитаем, и гвозди Христе, и святое копие с тростию, венец иже от терний, имиже от адова истления избавихомся. Гроб спасе тя подъят волею мертва о нас явльшагося, но никакоже возможе слове, удержати: яко Бог бо воскресл еси, спасая род наш.

Крестобогородичен: Богородительнице Приснодево, спаса Христа человеком рождшая, от бед и мук избави нас, прибегающих верою к божественному покрову твоему.

Ин. Ирмос: Христос моя сила:

Поем Пречистая тебе всенепорочную, иже тобою спасшиися, и благочестно поюще взываем: благословенна, яже Бога Приснодево рождшая.

Свет незаходимый Дево родила еси, сущим во тьме жития, плотию светящ всеблаженная, и поющим тя, радость Приснодево источила еси.

благодать процвете, закон преста, тобою всесвятая: ты бо чистая, родила еси Господа, подающаго нам Приснодево, оставление.

Мертва мя показа сада вкушение, жизни же древо из тебе явльшееся Пречистая, воскреси, и райския сладости наследника мя устрои.

Песнь 5.

Ирмос: божиим светом твоим блаже, утренюющих ти души любовию озари, молюся, тя ведети слове божий, истиннаго Бога, от мрака греховнаго взывающа.

Уступают мне херувими ныне, и пламенное оружие, владыко, плещи мне дает, тя видевше слове божий истиннаго Бога, разбойнику путь сотворшаго в рай.

Не ктому боюся, еже в землю владыко Христе возвращения: ты бо от земли мя возвел еси забвенна, благоутробия ради многаго, к высоте нетления воскресением твоим.

Богородичен: Иже богородицу тя от души, владычице мира благая, исповедающих спаси: тебе бо предстательство непоборимое имамы, истинную богородительницу.

Ин. Ирмос: богоявления твоего Христе:

Снедию древа во едеме прельстивыйся в тлю поползе родоначальник, преслушавый Господи заповеди твоя преблагий: но сего крестом паки возвел еси в первую доброту, послушлив отцу спасе бывый.

Твоею смертию блаже, смерти потребися держава, источник жизни нам источи, и безсмертие даровася: сего ради погребению твоему и воскреснию верою покланяемся, имже яко Бог мир весь просветил еси.

Крестобогородичен: Живый на небесех и творец всех Господь, во твою Всенепорочная, вселися неизреченно утробу, прославивый тя превышшую небес, и святейшую чинов невещественных: темже ныне иже на земли тя ублажаем.

Ин. Ирмос: Божиим светом твоим:

Чистотою возсиявши светло божественное пребывание владыки всепетая была еси. ты бо едина мати божия явилася еси, во объятиих яко младенца сего носивши.

Носящи доброту умную, краснейшия твоея души, невеста божия была еси, запечатствована девством чистая, и светом чистоты мир просвещающи.

Да рыдает собрание злочестивых, не проповедающих тя яве чистую Богоматерь: ты бо врата божия света явилася еси нам, мрак прегрешений разгоняющи.

Песнь 6.

Ирмос: Житейское море воздвизаемое зря напастей бурею, к тихому пристанищу твоему притек вопию ти: возведи от тли живот мой, многомилостиве.

Распинаемь Владыко, гвоздьми убо клятву юже на нас потребил еси: копием же прободаемь в ребро, адамово рукописание растерзав, мир свободил еси.

Адам низведеся, лестию запят быв, ко адове пропасти: но иже естеством, Бог же и милостив, сшел еси на взыскание, и на раму понес, совоскресил еси.

Богородичен: Пречистая Владычице, рождшая человеком кормчию Господа, страстей моих непостоянное и лютое утоли смущение, и тишину подаждь сердцу моему.

Ин. Ирмос: Ят бысть:

Христоубийца и пророкоубийца бысть еврейское множество: яко бо пророки древле истины сущия тайныя лучи, убити не убояся: сице и ныне Господа, егоже проповедаху они тогда, завистию влекоми убиша. но нам бысть живот умерщвление его.

Ят был еси, но не удержан Спасе во гробе, аще бо и волею вкусил еси смерти слове, но воскресл еси яко Бог безсмертен, совоздвигнувый узники сущия во аде, и радость женам вместо печали прежния, паки пременивый.

Богородичен: Безчестен твой и скуден явися вид плотский паче человеков, во время страсти: ибо божества существом, красен добротою Давиду показася: но жезлом твоего царствия врагов сотрый крепость, глаголаше чистая: о Сыне мой и Боже, от гроба востани.

Ин. Ирмос: Житейское море:

Великий преднаписа во пророцех моисей тя, ковчег, и трапезу, и свещник, и ручку, образно назнаменуя воплощение, еже из тебе вышняго, Мати Дево.

Умерщвляется смерть, и тление упражняется Адамова осуждения, о Владычице! плоду твоему приразившееся: жизнь бо родила еси, от истления избавляющую поющих тя.

Закон изнеможе, и сень мимо иде, паче ума и смысла явльшейся ми благодати, еже от тебе Дево рождества, Бога и Спаса, многопетая.

Кондак, глас 6: Живоначальною дланию, умершия от мрачных удолий, жизнодавец воскресив всех Христос Бог, воскресение подаде человеческому роду: есть бо всех Спаситель, воскресение и живот, и Бог всех.

Икос: крест и погребение твое жизнодавче, воспеваем вернии, и покланяемся, яко ад связал еси безсмертне, яко Бог всесильный: и мертвыя совоскресил еси, и врата смертная сокрушил еси, и державу адову низложил еси, яко Бог. темже земнороднии славословим тя любовию, воскресшаго, и низложившаго вражию державу всепагубную, и всех воскресившаго в тя веровавших, и мир избавльшаго от стрел змииных, и от прелести вражия, яко Бог всех.

Песнь 7.

Ирмос: Росодательну убо пещь содела ангел преподобным отроком, халдеи же опаляющее веление божие, мучителя увеща вопити: благословен еси Боже отец наших.

Рыдающее во страсти твоей солнце, во мрак облечеся, и во дни по всей Владыко, земли свет померче, вопия: благословен еси Боже отец наших.

Облекошася Христе схождением твоим во свет преисподняя, праотец же веселия исполнь явися ликовствуя, взыграся вопия: благословен еси Боже отец наших.

Богородичен: Тобою мати Дево, свет возсия всей вселенней светлый: зиждителя бо ты всех родила еси Бога. егоже проси Всечистая, нам низпослати верным велию милость.

Ин. Ирмос: Неизреченное чудо:

О страннаго образа! израиля избавлей от работы фараонския, распинается волею от него, и разрешает вериги согрешений. Емуже верою поем: избавителю Боже, благословен еси.

Тебе Спаса на лобнем распяша пребеззаконных отроцы нечестивии, врата медная и вереи сломившаго, во спасение нас поющих: избавителю Боже, благословен, еси.

Богородичен: Евы древния свобождение рождшая от клятвы, разрешаеши Адама Дево чистая. темже со ангелы тя, с Сыном твоим поем и вопием: избавителю Боже, благословен еси.

Ин. Ирмос: Росодательну убо пещь:

Юнош триех пещь не опали, рождество прообразующих твое: божественный бо огнь тебе не опалив, вселися в тя, и вся научи вопити: благословен еси Боже отец наших.

Блажат концы тя всечистая мати, якоже прорекла еси, просвещаеми светолучными сияньми твоими, и благодатию поюще, вопиют: благословен еси Боже отец наших.

Пагубныя убо зубы в мя вонзе змий лукавнейший: но сия твой Богомати, сокруши сын, крепость же мне даде вопити: благословен еси Боже отец наших.

Очистилище естества ты еси едина богоблаженная, на раму бо херувимску седящаго Бога бо объятиих носящи вопиеши: благословен еси Боже отец наших.

Песнь 8.

Ирмос: Из пламене преподобным росу источил еси, и праведнаго жертву водою попалил еси: вся бо твориши Христе, токмо еже хотети, тя превозносим во вся веки.

Иудейския древле пророкоубийцы люди, богоубийцы зависть ныне содела, тебе на крест вознесшия, слове божий: егоже превозносим во вся веки.

Небеснаго круга не оставил еси, и во ад сошед, всего совоздвигл еси лежащаго во гноищи Христе человека, тя превозносяща во вся веки.

Богородичен: от света светодавца слова зачала еси, и рождши неизреченно сего, прославилася еси: дух бо в тя отроковице божий вселися. темже тя поем во вся веки.

Ин. Ирмос: ужаснися бояйся небо:

Ужасеся всяк слух, како вышний волею прииде на землю, адову крепость разрушити крестом и погребением, и вся воздвигнути звати: отроцы благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

Преста адово мучительство, и царство уничижися прочее, на кресте бо на земли водрузився, иже над всеми Бог, сего могутство низложи. егоже отроцы благословите, священницы воспойте, людие превозносите во вся веки.

О неизреченнаго твоего Христе человеколюбия, и неизглаголанных благ! мене бо видя погибающа во адове темнице, страсти претерпевый избавил еси. темже тя благословим всех владыку, и превозносим во вся веки.

Ин. Ирмос: Из пламене преподобным:

Позлащеною ризою якоже царицу сын твой просветив зарею Духа, тебе одесную себе постави Пречистая: егоже превозносим во вся веки.

Иже хотением единым мир водрузивый, от пречистыя твоея утробы плоть вземлет, свыше сию наздати хотя: егоже превозносим во вся веки.

Счетанием слова ко мне человеку, божественное жилище была еси Пречистая, просиявши яве девства светлостию: темже тя поем во вся веки.

Златозарный тя свещник предвообрази, приемшую несказанно свет неприступный, разумом своим озаряющ всяческая. темже тя поем чистая, во веки.

Таже, поем песнь Богородицы: Величит душа моя Господа: С припевом: Честнейшую херувим:



Песнь 9.

Ирмос: Бога человеком не возможно видети, на негоже не смеют чини ангельстии взирати: тобою же всечистая, явися человеком слово воплощенно, егоже величающе, с небесными вои тя ублажаем.

Страстей непричастен ты пребыл еси Слове божий, плотию приобщився страстем: но решиши от страстей человека, страстем быв страсть спасе наш: един бо еси безстрастен, и всесилен.

Тлю смертную прием, тления соблюл еси тело твое невкусно, твоя же животворящая и божественная владыко душа, во аде не оставлена бысть: но якоже от сна воскрес, нас совоздвигл еси.

Троичен: Бога Отца, сына собезначальна, вси человецы устнами убо чистыми славим, неизреченную же и преславную Духа всесвятаго силу чтим: едина бо еси всесильная троица неразлучная.

Ин. Ирмос: Не рыдай мене мати:

Аще и во гроб сошел еси яко мертв жизнодавче, но адову крепость разрушил еси Христе, совоздвигнув мертвыя, яже и поглоти, и воскресение всем подал еси, яко Бог, верою и любовию тя величающим.

Да радуется тварь, и да процветет яко крин: Христос бо от мертвых воста яко Бог. где твое, смерте, ныне жало, воззовем? где твоя аде, победа? низложи тя в землю, возвысивый рог наш, яко благоутробен.

Крестобогородичен: Носиши носящаго вся, и держиши яко младенца в руках, из руки избавляющаго нас борителя врага, Пречистая Владычице, и видиши на крест древа возвышаема, от рова злобы нас возвысивша.

Ин. Ирмос: Бога человеком не возможно:

Звезда сияющи зарями божества от иакова, от мрака содержимым возсия: тобою бо всечистая, Христос Бог слово воплощенно: имже просвещаеми, с небесными вои тя ублажаем.

Укреплься силою твоею и благодатию, тебе песнь усердно от сердца возложих: но сию приими Дево чистая, благодать воздающи твою многосветлую, от нетленных сокровищ, богоблаженная.

Постав показалася еси яве божества, в немже ризу телесе слово истка, богосоделав мой Дево зрак: в негоже облекся всех спасе, от смысла чиста тебе величающих.

Мертвым воскресение ныне даровася, твоим несказанным и неизреченным рождеством, богородице всечистая: жизнь бо из тебе плотию облекшися, всем возсия, и смертную дряхлость яве разруши.
 
Требуется материальная помощь
овдовевшей матушке и 6 детям.

 Помощь Свято-Троицкому храму