Помощь  -  Правила  -  Контакты

Поиск:
Расширенный поиск
 

Размещено 15:32 28/04/2011
Канон Воскресный, глас 7:

Песнь 1.

Ирмос: Манием твоим на земный образ преложися, прежде удоборазливаемое водное естество Господи: темже немокренно пешешествовав израиль, поет тебе песнь победную.

Припев: Слава Господи, святому воскреснию твоему.

Осудися смертное мучительство древом, неправедною смертию осуждену ти Господи: отнюдуже князь тьмы тебе не одолев, праведно изгнан бысть.

Ад тебе приближися, и зубы не возмог стерти тело твое, челюстьми сокрушися. отнюдуже спасе, болезни разруш смертныя, воскресл еси тридневен.

Богородичен: Разрешишася болезни праматере Евы: болезни бо избежавше, неискусомужно родила еси. Отнюдуже яве Богородицу, Пречистая, ведуще тя, вси славим.

Ин канон крестовоскресн, глас 7:

Песнь 1.

Ирмос: Понтом покры фараона с колесницами:

Два источника нам на кресте источи спас живоносная от своего прободеннаго ребра. поим ему: яко прославися.

Во гроб вселився, и воскрес тридневен, нетление подаде, чаяние Христос смертным. поим ему: яко прославися.

Богородичен: едина Дева и по рождестве показалася еси: зиждителя бо мирови воплощенна родила еси: темже радуйся, тебе вси зовем.

Ин канон Пресвятей Богородице, [егоже краегранесие по алфавиту.] Глас 7.

Ирмос: Манием твоим на земный:

Бездну рождшая благоутробия Дево, душу мою озари светоносным твоим сиянием, яко да достойно воспою твоих чудес бездну.

Стрелою греховною уязвлены нас слово видев, яко благодетель ущедри: отнюдуже несказанно соединися всечистая, плотию, иже из тебе пребожественный.

Бысть смертию ято естество, тленное же и мертвенное человеческое, владычице: ты же жизнь заченши, сие от истления к животу возвела еси.

Катавасиа: отверзу уста моя:

Песнь 3.

Ирмос: В начале небеса всесильным словом твоим утверждей Господи спасе, и вседетельным и божиим духом всю силу их, на недвижимем мя камени исповедания твоего утверди.

Ты возшед на древо, о нас болезнуеши волею благоутробне спасе, и терпиши язву, примирения ходатайственну, и спасения верным: еюже твоему милостиве, вси примирихомся родителю.

Ты мя очистив от язвы, душею уязвленнаго змиевым угрызением Христе, и показал еси свет, во тьме древле мне слежащу и во тлении: крестом бо во ад сошед, мене совоскресил еси.

Богородичен: Неискусомужныя твоея Матере мольбами мир мирови подаждь, Спасе, и несказанныя твоея славы славословящия тя сподоби.

Ин. Ирмос: небеса утвердивый словом:

Иже на кресте страсти претерпевый, и разбойнику рай отверзый, яко благодетель и Бог, утверди мой ум в волю твою, едине человеколюбче.

Воскресый тридневен из гроба, и живот мирови возсиявый, яко жизнодавец и Бог, утверди мой ум в волю твою, едине человеколюбче.

Богородичен: яко Бога безсеменно заченши, и от клятвы Еву избавльши, Дево мати мариам, моли от тебе воплощшагося Бога, спасти стадо твое.

Ин. Ирмос: В начале небеса:

Змий поползый из едема, мене обожения желанием прельстив, верже в землю: но иже милостив, и естеством благоутробен, ущедрив богосодела, во чрево твое вселься, и подобен мне быв мати Дево.

Благословен плод твоего чрева, Дево богородице, всех радосте, радость бо всему миру родила еси, и веселие воистинну разгоняющее печаль греховную, богоневесто.

Жизнь вечную, и свет Богородительнице Дево, и мир родила еси нам, древних человек брань яже ко отцу и Богу, укротевающий, верою и исповеданием благодати.

Песнь 4.

Ирмос: Отча недра не оставль, и сошед на землю Христе Боже, тайну услышах смотрения твоего, и прославих тя едине человеколюбче.

Своя плещи дав, иже от Девы воплощься, на раны, рабу прегрешившу, биен бывает Владыка неповинен, разрешая моя согрешения.

Предстояв судищу судий законопреступных, яко осудимый повинен истязуется, и заушается бренною рукою, создавый человека яко Бог, и судяй праведно земли.

Богородичен: яко воистинну Мати Божия, Творца твоего и Сына моли, к спасительному направити мя пристанищу Всенепорочная славнаго его хотения.

Ин. Ирмос: Смотряяй пророк:

Не ведый греха, и его ради быв Господи, еже не был еси воображаешися, прием чуждее, да спасеши мир, и убиеши прельстив мучителя.

На кресте воздвижен был еси, и праотца Адама разрешил еси грех [егоже ради твою услышах силу:] яко вся спасти помазанныя твоя пришел еси.

Богородичен: Ты рождейся от Девы, умираеши, оживляеши же Адама мыслию заблуждшаго: ибо убояся смерть крепости твоея, яко вся спасти растлевшияся пришел еси.

Ин. Ирмос: отча недра не оставль:

Избранная вся и добрая, явльшися Богу прежде создания светлостию всепетая, светолитием твоим поющия тя просвети.

Бога человеком родила еси Чистая, воплощенна от чистых кровей твоих, избавляюща согрешений многих, любовию славящия и почитающия тя мати Дево. Священнодействует естество словесное, возсиявшему из тебе Всепетая, таинству неизреченному рождества твоего научившееся ныне, преблаженная.

Песнь 5.

Ирмос: Нощь не светла неверным Христе, верным же просвещение в сладости словес твоих: сего ради к тебе утренюю, и воспеваю твое Божество.

За твоя рабы продаешися Христе, и по ланите ударение терпиши, свободе ходатайственно поющим: к тебе утренюю, и воспеваю твое Божество.

Божественною твоею силою Христе, немощию плотскою крепкаго низложил еси, и победителя мя смерти, Спасе, воскресением показал еси.

Богородичен: Бога родила еси Мати чистая, воплощеннаго из тебе боголепно всепетая: понеже не познала еси мужеска пола, но от святаго раждаеши духа.

Ин. Ирмос: Господи Боже мой, от нощи:

Егда со беззаконными вменився, вознеслся еси на лобнем, светила сокрывахуся, и земля колебашеся, и церковная светлость раздрася, еврейское являющи отпадение.

Тебе разрушившаго мучителеву всю силу крепостию непостижимаго твоего Божества, и мертвыя твоим воскресением воздвигшаго песньми славим.

Богородичен: мати царя и Бога всепетая Богородице, верою и любовию тя песньми восхваляющим присно, очищение прегрешений твоими мольбами низпосли.

Ин. Ирмос: Нощь не светла неверным:

Лествицу узрев иаков, к высоте утверждену, образу научися, неискусобрачная тебе: тобою бо Бог человеком приобщися, всечистая Владычице.

Избавление вечное тобою Дево, ныне обретше усердно зовем ти: еже радуйся богоневестная: и твоим светом возрадовавшеся Всепетая, песньми тя поем.

Едину тя жених посреде терния крин Дево, обрет, чистоты блистанием светящуся, и светом девства Всенепорочная, невесту восприят.

Песнь 6.

Ирмос: Плавающаго в молве житейских попечений, с кораблем потопляема грехи, и душетленному зверю приметаема, яко иона Христе, вопию ти: из смертоносныя глубины возведи мя.

Воспоминаху тя заключенныя во аде души, и оставльшияся праведных, и от тебе спасения моляхуся: еже крестом Христе, подал еси преисподним, пришед яко благоутробен.

Ко одушевленному твоему и нерукотворенному храму, разрушену бывшу страданьми, воззрети паки лик апостольский отчаяся: но паче надежды поклонься, воскресша повсюду проповеда.

Богородичен: Неизреченнаго рождества твоего всенепорочнаго образ, Дево богоневестная, иже нас ради, кто от человек сказати возможет? яко Бог неописанне, слово соединився тебе, плоть из тебе бысть.

Ин. Ирмос: Иона из чрева:

На кресте вознесся спасе волею, вражию пленил еси державу, на сем пригвоздив греховное блаже, рукописание.

Из мертвых воскрес Спасе властию, совоздвигл еси человеческий род, живот и нетление даровавый нам, яко человеколюбец.

Богородичен: егоже родила еси Богородице несказанно Бога нашего, молящи не престай, избавитися от бед поющим тя, чистая Приснодево.

Ин. Ирмос: Плавающаго в молве:

Законнии тя образы, и пророческая проречения яве предвозвещаху, хотящую родити благодетеля чистая всея твари, многочастне и многообразне благодействовавшаго верно воспевающих тя.

Устраншагося древле наветом человекоубийцы, Адама первозданнаго райския божественныя сладости, Неискусобрачная паки возвела еси, рождши иже от преступления нас избавившаго.

Иже хотением божественным, содетельною же силою все составлей от не сущих, из чрева твоего Чистая, произыде, и сущия во тьме смертней, богоначальнейшими молниями осия.

Кондак, глас 7: Не ктому держава смертная возможет держати человеки: Христос бо сниде сокрушая и разоряя силы ея. Связуемь бывает ад, пророцы согласно радуются: предста, глаголюще, спас сущим в вере, изыдите вернии в воскресение.

Икос: Вострепеташа доле преисподняя днесь, ад и смерть единаго от троицы: земля поколебася, вратницы же адовы видевше тя ужасошася: вся же тварь со пророки радующися поет тебе победную песнь, избавителю Богу нашему, разрушившему ныне смертную силу. да воскликнем и возопиим ко адаму, и к сущим из Адама: древо сего паки введе. изыдите вернии в воскресение.

Песнь 7.

Ирмос: Пещь отроцы огнепальну древле росоточащу показаша, единаго Бога воспевающе, и глаголюще: превозносимый отцев Бог, и препрославлен.

Древом умерщвляется адам, волею преслушание соделав: послушанием же христовым паки обновляемь есть. Мене бо ради распинается Сын Божий, препрославленный.

Тебе воскресшаго Христе, из гроба, тварь вся воспе: ты бо жизнь сущим во аде процвел еси, мертвым воскресение, иже во тьме, свет препрославленный.

Богородичен: Радуйся дщи Адама тленнаго. Радуйся едина Богоневесто. Радуйся, еюже тля изгнана бысть, яже Бога рождши: егоже моли Чистая, спастися всем нам.

Ин. Ирмос: В пещь огненную ввержени:

Иже на древе крестнем греховное жало притупив, и Адамова преступления рукописание разрушив копием ребра твоего, благословен еси Господи Боже отец наших.

Иже в ребро прободен быв, и кропленьми крове божественныя землю очистив, кровьми идолобесия оскверненную, благословен еси Господи Боже отец наших.

Богородичен: еже прежде солнца просвещения, возсиявши мирови Богородительнице Христа, от тьмы избавльшаго, и просвещающа вся боговедением: благословен еси зовущия, Боже отец наших.

Ин. Ирмос: Пещь отроцы:

Преиспещрену, позлащену утварь тя имущу возлюби создатель твой Дево, и Господь: превозносимый отцев Бог и препрославлен.

Очищается отроковице, угль древле исаиа прием: знаменательне твое рождество видев, превозносимаго отцев Бога, и препрославлена.

Образы знаменательная древле божественнаго твоего рождества, божественнии пророцы зряще, радостно воспевающе взываху: превозносимый отцев Бог, и препрославлен.

Песнь 8.

Ирмос: Неопальная огню в Синаи причащшаяся купина, Бога яви медленоязычному и гугнивому Моисеови, и отроки ревность Божия три непреборимыя во огни певцы показа: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Пречистый Агнец словесный за мир заклан быв, престави яже по закону приносимая, очистив сего кроме прегрешений яко Бог, присно зовуща: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Нетленна не сущи прежде страсти, восприятая от создателя плоть наша, по страсти и воскреснии неприкосновенна тлению устроися, и смертныя обновляет, зовущия: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Богородичен: Твое чистотное и всенепорочное, Дево, скверное и мерзское вселенныя очисти, и была еси нашего примирения к Богу вина, пречистая: темже тя Дево вся дела благословим, и превозносим во вся веки.

Ин. Ирмос: единаго безначальнаго царя:

Претерпевшаго страсти волею, и на кресте пригвождена хотением, и разрушшаго силы адовы, пойте священницы, людие превозносите во вся веки.

Упразднившаго смерти державу, и от гроба воскресшаго со славою, и спасшаго человеческий род, пойте священницы, людие превозносите во вся веки.

Богородичен: единаго благоутробнаго, превечнаго Слова, напоследок от девы рождена, и разрешшаго древнюю клятву, пойте священницы, людие превозносите во вся веки.

Ин. Ирмос: Неопальная огню в Синаи:

Светом рождества твоего, страннолепно вселенную просветила еси Богородительнице, суща бо воистинну Бога на объятиях носиши твоих, просвещающа верныя присно зовущия: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Поем чистая, благочестно твое чрево, Бога вместившее несказанно воплощаема, давшаго всем верным богоразумия просвещение, присно зовущим: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Света твоего блистаньми, тебе поющия световидны соделала еси, светородительнице богородице чистая: света бо явилася еси селение, уясняющи светом зовущия: вся дела господня Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Таже, поем песнь Богородицы: Величит душа моя Господа: с припевом: Честнейшую херувим:

Песнь 9.

Ирмос: Нетления искушением рождшая, и всехитрецу слову плоть взаимодавшая, мати неискусомужная Дево Богородице: приятелище нестерпимаго, село невместимаго зиждителя твоего, тя величаем.

Иже божеству страсть прилагающии, зауститеся вси чуждемудреннии: Господа бо славы плотию распята, не распята же естеством божественным, яко во двою естеству единаго величаем.

Иже телесем востанию неверующии, ко Христову шедше гробу, научитеся: яко умерщвлена бысть, и воскресе паки плоть жизнодавца, во уверение последняго воскресния, на неже уповаем.

Троичен: Не божеств троицу, но ипостасей, ниже единицу лиц, но божества чтуще, ссецаем же сию делящих: сливаем же паки, слияние дерзающих на сию, юже величаем.

Ин. Ирмос: Мати Божия и Дева:

Свет от света, отчее сияние славы безлетно осиявый, якоже во тьме человеческому житию Христос возсия, и гонящую прогна тьму: егоже непрестанно вернии величаем.

Страсти плотския, и крепость божества, во Христе видяще, мудрствующии едино сложное естество, да посрамятся: той бо яко человек убо умирает, якоже всего содетель востает.

Миро мертвым, живому же пение: слезы умирающим, животу же всех песнь жены принесите, иже востания проповедник вопияше, благовествуя Христово воскресение.

Богородичен: Бога разве тебе иного не знаю, церковь вопиет ти: от неверных мя язык невесту свою избравый, даждь убо слове, верным спасение, рождшия тя молитвами, яко благоутробен.

Ин. Ирмос тойже.

Радости нам вечныя ходатаица и веселия явилася еси Приснодево отроковице, избавителя рождши, истиною и духом божественным того чтущих, яко Бога избавляющаго.

Поя Давид, твой праотец, Пречистая, тя ковчег именует святыни божественныя, преестественне Бога вместившую, во отеческих седящаго недрех, егоже непрестанно вернии величаем.

Яко воистинну превышши еси всея твари отроковице: зиждителя во всех телесне нам родила еси. Темже яко мати единаго Владыки, носиши противу всех начальне побеждение.
 
Требуется материальная помощь
овдовевшей матушке и 6 детям.

 Помощь Свято-Троицкому храму